Bajsblöjor, skratt och gråt

Jag och syster


Sol, skratt, bajsblöjor, gråt och glädje har min dag bestått av. Solen sken hela dagen och då har man verkligen världens bästa jobb. Att kunna vara ute minst fyra timmar av arbetstidens åtta är helt underbart! Var med småttingarna en stund på förmiddagen, därav bajsblöjorna som jag såklart fick nitlotten om,haha. Det blev en kö efter att jag hade bytt på första ungen :) haha. Före lunchen gick jag dock in till mellanavdelningen igen och höll i samlingen. Personalen har som ett rullande schema så imorgon är det min tur att ha vilan och byta blöjor.

Slutade vid tre idag och tänkte då träna men skippade det då jag hade glömt mina hörlurar till mobilen (träna utan musik funkar ju inte!) men tar det imorgon istället. Har ätit middag och ska alldeles strax åka till C och sova där inatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken söt bild! :)

2010-04-19 @ 20:17:19
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Mondaytosunday

sv; så lite så!

2010-04-20 @ 21:52:19
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0