Än får vi gå med strumpor och skor...


Längtar till riktig sommarvärme men nöjer mig gott med den härliga våren som är här. Solen skiner inte för tillfället men jag hoppas på förbättring på den fronten! Är hemma hos C nu, ska städa hans balkong idag för sedan ska hans pappa komma med blommor som han har köpt. Så himla gulligt...

Får se vad dagen annars bjuder på. Jag hade velat äta glass ute i solen men vi får se hur det blir med både solen och glassen som sagt. Värdelöst inlägg och noll inspiration så nu tackar jag för mig för denna gång!

 


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, tack.

2010-04-17 @ 21:59:43
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0