1 år äldre

Igår var det min 24 årsdag och jag hade en underbar dag på jobbet, middag hos mamma och pappa och sedan mys med älsklingen hemma hos mig. På jobbet kom två flickor (4 och 5 år) och sjöng för mig och hade med sig två pussel och en teckning från avdelningen..tyckte jag var sött men två killar (5 år) menade att det var bebisleksaker ;) haha.

Jag slutade vid fyra och åkte då hem till mamma och pappa. Fick god Ayamkyckling med ris till middag och sedan vaniljglass med hallonsylt till efterrätt. Sedan åkte jag och mötte upp C och han hade också paket med sig.

Idag har jag varit och fikat med Tina i stan och då hade även hon med sig en present, hur söt får man vara? :) Tack så hemskt mycket gumman!


Träningst-shirt från T-shirtstore, strumpor från mamma och pappa och presentkort i Farsta C från syster min. Ska titta på ett regnställ tänkte jag.

Löparskor från mamma och pappa. Det var dessa vi var och köpte i lördags.

Röda rosor från älsklingen

Två pocketböcker från älsklingen. Maskrosungen visste han att jag ville läsa :)

Sött armband från Pearls for girls fick jag av finaste vännen Tina.

Tack tack tack för de fina presenterna! ♥ Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0