Uteblivet internet


Dagens middag: Cannelloni med ricotta och spenat + liten blandad sallad

Hej på er! Länge sen nu men mitt internet har inte fungerat på två dagar därav den glesa uppdateringen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mitt liv ser likadant ut hela tiden,haha. Nu är det dock bara en (!) vecka kvar tills att jag drar till Gran Canaria med familjen. Ska bli underbart!

Annars så har ett nytt arbete (grupparbete) satt igång i skolan och min grupp ska skriva om barn som far illa i hemmet och rikta in oss på sexuellt utnyttjade barn. Läste en bok igår om det och usch så hemska historier det stod om där, barn som blir utnyttjade redan på skötbordet, hemska människor!

Ikväll blir det Idol hos C men Grey´s Anatomy spelar jag in för C vill kolla på fotboll och man får kompromissa. Jag får Idol och han fotboll..vilket himla bra par vi är va?! hahaha (lite morr dock att jag missar premiären av Grey´s ;) men jag kollar imorgon).

Nu har jag inte så mycket mer att skriva utan ska dricka upp mitt chaité innan jag drar. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0