Söndagskväll med huvudvärk och kass tv

Haha, positiv jag låter va? Men nu i den här stunden när jag har tråkigt och huvudet värker så känner jag inte för det heller. Dagen har varit lång och seg, och vissa stunder kan väl det vara skönt att njuta av en lugn söndag men inte idag, inte för mig.

Nu till veckan som kommer så blir det plugg och sen på onsdag ska jag äntligen få träffa L och A igen. L har börjat i skolan och jag kommer hämta honom för första gången där men först blir det till att hämta A på dagiset som vanligt.
Finaste killar vad jag saknar er!
A sov över hos mig men det var några veckor sedan och L har jag inte träffat på hela sommaren så ni kan ju bara tänka er hur mycket jag saknar dem. Det tredje kusinbarnet E saknar jag såklart också och blir det som det brukar så kommer säkert han ner och leker en stund också..de bor ju trots allt i samma hus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0