sommarvärme i september

Lördag den 19:e september idag och sommarvärme ute, helt underbart!
Igårkväll var jag hos Camilla. Vi drack lite vin och tog det lugnt bara. Vi har alltid en massa att prata om och kan prata om samma saker om och om igen. Hon erbjöd mig dessutom ett jobb på hennes förskola, trots att jag har ett och ett halvt år kvar på utbildning, sweet,haha.

Sov hos C inatt och idag gick jag upp vid halv tio. La mig i badet hos honom, kollade upp goda recept och planerade dagen. Efter det gick jag och väckte honom tredje gången ungefär och då var klockan halv ett.
Mina planer sprack för han sa att han måste plugga, på en lördag!? Aja, duktigt men tråkigt för mig.

Vi ska iaf äta middag och hitta på nåt senare ikväll så jag får väl nöja mig med det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0