Lunchdejt

Hej på er!
Igårkväll drog jag till C och myste lite med honom. Idag har jag varit ledig från skola och jobb och passade då på att möta upp två söta flickor för en lunch. Kul att träffas och prata igenom lite saker som händer, eller hur flickor?
Vi säger alltid efteråt att vi borde göra det oftare och kanske är det just därför som det inte funkar? haha

Man kanske bara ska göra som vi t.ex. gjorde denna vecka, lite spontanträff sådär. Men jag ser framemot myskväll med singstar och drinkar hos Tina snart =)

Nu ska jag försöka ta reda på varför de flesta av mina uppdateringar på datorn misslyckas. Är ju ingen expert på sånt där direkt...


Satt förresten och tittade på kaninburar igår på blocket då jag skulle vilja köpa en större åt Lucas. Då hittade jag denna coola utebur. Vilken lyx! Den vore toppen att ha uppe i Dalarna. Kanske får bli något liknande köp nästa sommar. Den här kostar över 3000:- och det är att ta i tycker jag men det finns andra fina för strax över tusenlappen.

Kommentarer
Postat av: v

jaa va underbart det var att ses! det måste vi göra om snart igen mina hjärtan :)

massa puss och kram

2009-09-06 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0