Friday

Hej!
Idag är det fredag igen, satan vad veckorna går fort. Nu alldeles strax ska jag åka in till skolan för lite arbete med gruppen. Nästa uppgift i skolan är ett fältarbete som jag kommer göra med min grupp och vi ska antagligen skriva om våld i hemmet. Blir nog väldigt intressant och spännande.

Var fruktansvärt trött när jag vaknade hemma hos C imorse men nu börjar jag piggna till. Hade kunnat sova en timme till där men tycker det är skönt att komma hem en stund innan man ska åka iväg igen. Så nu har jag precis druckit lite chaité (måste köpa nytt, påminnelse) och läst lite bloggar. Nu ska jag dra på mig jackan och fingervantarna för idag är det lite kyligare ute.

Ha en fin dag!

Bild från när jag nördade mig igår ;)

Kommentarer
Postat av: a n n a

du gillar ju bebisar syster, kolla in den här liraren! Så sjukt härlig! =)



http://www.youtube.com/watch?v=ikTxfIDYx6Q&feature=player_embedded#t=168

2009-09-25 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0