Fin höstdag

Heej! Är på ett strålande humör idag och vem blir inte det när man vaknar bredvid sin älskling och ser att solen skiner utanför. Fin höstdag idag med andra ord.

Idag är jag ledig och inger plugg väntar förrän imorgon. Sitter och väntar på att djuraffären ska öppna så att jag kan åka dit och fråga om de vill ha våra små bebisar (kaninerna) för nu vill vi bli av med dem innan de blir för stor och det blir incest i lilla familjen. Killen är ju inte så stor än men de växer snabbt :P haha.

Efter det ska jag och pappa åka och kolla på badkar, jihooo :D




Hade lite tråkigt i väntan så jag lekte lite med webcamen. En normal bild längst ner så att ni inte tar fel ;)

Kommentarer
Postat av: a n n a

Du muntrade helt klart upp min dag på jobbet syster!!

Översta bilden var ju fantastisk!

2009-09-24 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0