Årets första frapino

Hej torsdag! Föreläsning idag som var helt okej. Lite trist bara att allt i princip var taget från boken vilken jag redan läst så det blev som en upprepning men ämnet (unga och självskadande beteende) är ju intressant så det gjorde inget.

På vägen hem köpte jag en frapino som jag har druckit framför datorn och bloggar. Hade nästan glömt bort hur gott det är, dock väldigt dyrt så inget jag köper ofta direkt. Aja nu har jag iaf bänkat mig i soffan för förlossningskliniken som går på 4:an. Jag trodde att det programmet bara gick på tv4 fakta men tydligen så går det alltså på dagarna på 4:an? Hur som helst så tycker jag att det är ett väldigt spännande program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0