Sand från Spanien

Full rulle hemma hos mig. Har precis tvättat alla sommarkläder från resan och resten. Mellan klockan 17-22 idag levereras mitt badkar hem till mig. Ska ringa pappa när de kommer så kommer han och hjälper mig att bära upp det för det ingick inte. Hjälp, tänk om det väger flera hundra kilo? Hmm aja, det brukar alltid lösa sig på något sätt.

Pluggat lite har hunnit med också men nu tänkte jag sätta mig och titta på desperate housewifes via greatstufftv. Himla bra sida det där, om ändå Grey´s Anatomy ville fungera också :( Har ju missat två avsnitt redan.



Vi hade världens underbaraste sand på våran strand på Gran Canaria då den inte fastnade på handduken och fingrarna osv. Någon dag innan vi skulle åka hem fick jag idén att ta med mig litegrann hem. Väldigt fint att ha till ljusfat osv och så här blev resultatet. Fint va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0