Mitt fina badkar ;)

Jobbade med gruppen på förmiddagen idag till vårt arbete och imorgon blir det besök på BRIS. Ska bli intressant!
När jag kom hem tog jag ett bad i mitt nyinstallerade badkar som kom igår. Lycka :)

Såhär såg det ut när det kom ;)

Och såhär ser det ut nu :)

Mysigt var det hursomhelst att ligga och värma sig i badet när det är så kyligt ute nu. Var förresten ut och handlade en snabbis för en timme sen och då tog jag på mig vinterjackan för första gången..mest för att känna känslan, men visst behöver man den snart!
Min skinnjacka håller på och ramlar sönder så jag får lämna in den på lagning och då får jag väl helt enkelt använda vinterjackan...även om jag tycker att det är lite tidigt för det.

Intressant ämne huruvida vilken jacka man ska ha, jag vet verkligen hur man gör sina läsare intresserade ;)
(Det märks på de många kommentarer jag får, moahahaha)

Kommentarer
Postat av: v

jag är alltid intresserad :) kollar din blogg varenda dag, är snart din första stalker. längtar efter dig gumman! nu va det alldeles för länge sen vi sågs, igen!

2009-10-21 @ 12:45:21
Postat av: v

var köpte du badkaret förresten? letar också efter ett nämligen :)

2009-10-21 @ 12:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0