Lördagkväll med älsklingen

Hej på er! Lördagkväll och jag sitter här. Nejdå, ikväll blir det söder med älsklingen. Vi får se till att rå om varandra nu innan jag åker. Några dagar kvar nu bara :)
Nu är C hos brorsan sin så vi ska mötas inne i stan vid tio. Lite segt att sitta här själv men jag försöker lyssna på bra musik och om en stund ska jag börja fixa mig lite.

De flesta lyssnar väl på "upptaggande" musik men själv lyssnar jag på de nedan ;)

Jordin Sparks- Was I the only one

Britney Spears- Unusual you

Robyn- Underneath the heart


Hmm okej, tanken var ju att lägga in musik från youtube över låttitlarna men sidan verkar inte vilja funka ikväll. (Nu funkar det)
Nåja, kanske ska dra på lite mer sväng i musiken så jag inte somnar här hemma.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Visst är den, hon är så fin =)

2009-10-03 @ 21:24:02
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0