Middag med en himmelskt god efterrätt

Hallå!
Nu har jag tagit mig i *pip* och lagt in bilderna i datorn så nu kan jag blogga på hur mycket som helst idag. Tycker inte om inlägg utan bilder, även om det blir en del sådana. Stannar hemma ikväll också så jag har all tid i världen (innan Grey´s Anatomy börjar) att blogga ikväll.

Har ni förresten sett något på Paradise Hotel? Jag har sett två avsnitt och det är ju egentligen sjukt att folk ställer upp på det där. Det handlar ju iprincip bara om sex och pengar. Tittade på det förut när Olinda och dem var med och det klart att det är underhållande, det ska jag inte sticka under stolen med men pinsamt värre för dem som är med ju.

Hursomhelst så tänkte jag nu visa lite bilder från tjejmiddagen i lördags. Tyvärr är bilderna ganska mörka och ibland suddiga, men men bättre än inget.


Tina hade dukat så fint. Vickan på bild :)

Värdinnan själv :)

Världens sämsta bild men världens godaste. Efterrätten var mjölkchokladpannacotta med hallon på.
Behöver jag säga hur gott det var? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0