Kvällens mysoutfit



Sitter som sagt hemma och efter badet ikväll satte jag på mig leggings och nya tröjan från Only. Lite stor tycker jag den är men riktig skön-att-ha-hemma-tröja. Kommer såklart ha på mig den utanför hemmet också men den gråa som jag beställde var i bättre storlek. Denna fanns inte i XS när jag beställde men det gjorde den grå.
Intresseklubben antecknar eller?

Herregud, känns som att jag aldrig har något vettigt att säga. Helgen är iaf här nu och imorgon ska jag sova ut och det känns verkligen behövligt. Mycket jobb och skola denna vecka och nästa torsdag ska andra hemtentan vara inne så nästa vecka blir det inge jobb för min del. Måste bara pränta in i mitt huvud att man faktiskt kan säga nej någon gång när de frågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0