I think of you all the time

Sov ungefär två timmar i soffan på eftermiddagen och gud så skönt det var. Precis efteråt när jag vaknade kände jag mig helt körd i huvudet men nu såhär någon timme efter så känns det bara bra. Ibland behöver man vila lite extra helt enkelt, å andra sidan sov jag inte så många timmar inatt så det var väl därför.

Nu har jag precis ätit varma mackor. Var inte så hungrig på "riktig" mat så det fick bli så idag men gott är det ju! Måste ta och göra lite andra sysslor här hemma nu så vi hörs mer senare eller imorgon.


Tomat, ost och skinka när det är som godast! =)

Update: Jag åker iväg till C snart. Vi ska laga pannkakor som han ska ha med till jobbet imorgon då de har gårdsfest =)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack :) Jag hoppas hon får till luggen som jag vill bara ;) hehe

2009-05-18 @ 19:10:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0