I love the sun

Hej på er! Har inte blivit någon uppdatering på ett tag men jag har haft fullt upp helt enkelt. Igår hade jag en mysig dag och kväll med C. Vi åkte in till stan och sedan en sväng till Farsta C där C shoppade skor.
Efter lite shopping osv åkte jag hem en snabbis för att ge Lucas mat. Han får nu (iaf när jag bor borta) springa fritt hela tiden, buren är öppen så att han kan hoppa in och äta och dricka men annars är han nog mest under soffan där hans favoritsovplats finns. Hursomhelst så åkte jag efter det hem till C igen och köpte med mig pizza på vägen.



Efter middagen blev vi sugna på att se film men hittade inget skoj på tv så vi gick och hyrde Da Vincikoden som ingen av oss hade sett. Filmen slutade fungera efter 1 timme och 21 minuter men efter lite bökande med cd:skivan och dvd:n så fick vi tillslut igång den igen och kunde se slutet också :)
Filmen var bra tyckte vi så nu ska vi gå och se Änglar och demoner på bio i veckan!

Någon av er som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0