Home

Hej på er! Kom hem från Göteborg igårkväll vid åtta men åkte hem till pojken direkt. Idag har jag varit ledig och fått en hel del gjort förutom det viktigaste, plugget. Det får väl bli lite panikplugg imorgon innan lektionen helt enkelt.
Haft bilen så jag tog en sväng till Ikea och Willys vid kungens kurva.
Inhandlade lite krukor och lampor som jag ska fixa lite fint med på balkongen och inomhus.
Har inte tid att skriva så mycket för snart ska jag ta bilen och hämta upp Camilla. Vi ska först åka till plantagen och köpa lite växter och jord och sedan hem till henne för att hämta hem min lilla Lucas =)



Köpte två böcker på willys för 49:-. Läckberg brukar ha spännande böcker och den andra låter bra. Skönt att ha lite läsning i sommar när det blir tråkigt om dagarna.

Nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0