Det lönar sig med gnäll ibland ;)

I mars hade jag samlat ihop poäng till ett 300:- presentkort på Gratisbio men när jag fyllde i ordern kom aldrig mailet med koden som man ska skriva in på presentkortstorget. Jag mailade de två gånger om detta men fick inget svar. I april skickade jag återigen ett (argt) mail men fick inte svar på det heller.
Hade det varit en biobiljett hade jag kanske inte brytt mig men trehundra är mycket pengar för mig som student så därför ville jag åtminstone försöka få presentkortet.

i fredags fick jag då ett samtal från en kille som arbetar för gratisbio, lite pinsamt men what the hell. Jag spelade oberörd när han nämnde mailen jag skickat (och nu ska ni veta att så hemska var de inte, sa bara att det var dålig service osv,haha). Sedan ringde jag presentkortstorget som tydligen skulle skicka koden igen och idag damp presenkorten ner i brevlådan.


Gratis å allt- är det inte för underbart så säg...

150 kronor på vardera H&M och Åhlens tog jag då jag handlar en del där. Nu ska jag bara (kommer inte vara så svårt) vad jag ska köpa för dem :)

Så nu vill jag ändå tipsa er om sidan för presentkorten dyker iaf upp såsmåningom ;)
Klicka in här om du vill bli medlem

Kommentarer
Postat av: emma

Annars är det bara bra, underbart för tillfället faktiskt. :)

Själv då? :)

2009-05-27 @ 14:12:35
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0