Uhmm okeey



Såhär ser det ut hemma på mitt köksbord nu. Plugg med andra ord. Kursen jag går nu verkar vara ganska svår och jag tror att vi har en ganska hård lärare (var det intrycket jag fick iaf) så det är lika bra att förbereda sig väl inför seminariet imorgon.

På föreläsningen idag hade vi en tjej som bröt sådär jobbigt när man kommer från USA och ska prata svenska, ni kanske vet vad jag menar? Sen sa hon uhmm okeey i typ varje mening. Har jag väl börjat störa mig så kan jag inte sluta, dumma mig! Var faktiskt lite småirriterande och föreläsningen i sig var inte så bra den heller.

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: jasså okej, jag kollade också på robinsson. skönt det skulle vara att få komma till den fina & lyxiga ön :)



det är massa med vårkännslsor här i min lilla stad, känns super skönt :) hoppas den kommer på riktigt nu :)

2009-03-30 @ 16:23:06
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0