Ta mig i kragen

Gud så skönt att vara hemma tidigt idag. Hade bara basgruppsdag i skolan idag. Studiebesök på medioteket..skittråkigt och gick faktiskt lite tidigare, dumma mig. Lunchade med två tjejkompisar och nu är jag alltså hemma igen.
Ska försöka ta mig i kragen och börja på examinationen som ska vara inlämnad nästa vecka. Får tillbaka en annan på fredag och då har man tydligen bara en vecka på sig att göra komplettering (som jag vet att jag får) och det är ju inte lite stressande när man har ett annat arbete att göra.

Och en annan sak, vad i helvete är det som händer med vädret? Trodde jag skulle dö imorse när jag drog ifrån gardinerna och ser massa snö på backen. Usch, ge mig vår nu. Är så otroligt omotiverad i skolan för tillfället men lite sol och vårväder tror jag skulle göra att jag orkar lite mer iaf så snälla kom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0