summerfeeling

Det funkade att ladda ned programmet på mammas och pappas dator så nu har jag musik på mobilen. Vill ju dock att det ska funka på min dator också så att jag slipper åka dit varje gång för att lägga in ny med tanke på att de inte har någon musik på deras dator. Då måste jag först ta den från min...och ja ni fattar, det blir krångligt.

Kände mig lite trött på bussen hem så nu ska jag sätta mig ner i soffan och äta lite jordgubbar och choklad som jag har fyndat idag. Billigt billigt! Sommarkänsla blir det att äta färska jordgubbar också..mumsigt.

Kommentarer
Postat av: Cattis

S: jaha okej okej, fotboll? förstår ingenting utav det, :p förstår inte nöjet med att se på massa killar som jagar en boll ;)

2009-03-28 @ 16:38:47
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0