Shit vad snygg jag blev =)



Haha skrattar ihjäl mig. Hade inget att göra nu och då gick jag in på veckorevyns hemsida för att kolla lite. Hittade en sida där man kan prova kändisfrisyrer på sig själv och såhär snygg skulle jag vara i Beyonces, Mary-Kates, Kellys och Dannys frilla :) moahahahaha!
By the way så har jag inget smink på bilden så klaga inte alltför mycket på att det är en dålig bild,haha ;)

Vill ni också få er ett gott skratt? Gå in här och ladda upp en bild på er själva eller någon annan.

Kommentarer
Postat av: Kikki

HAHA :D



Tack så mycket, vad Du är söt! :)

Ja det är nästan som att dem är schizo, 2 olika personer, glad och ledsen bara så där, men åh vad roligt jag har åt henne om dagarna.



Hoppas Du mår bra!

KRAM

2009-03-19 @ 22:12:56
URL: http://minbubba.blogspot.com
Postat av: Wysteriia

Tack, mötet gick bättre än väntat ;D

2009-03-20 @ 01:07:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0