Onsdag 4 mars


Pappa och mitt kusinbarn Viggo uppe i Härnösand. Hur söt får man vara egentligen?!

Hemma en stund nu men snart ska jag åka till Farsta C tänkte jag. Har nämligen fått virus på min telefon igen. Den ringer upp ppapa en gång i timmen utan att jag ringer. Har bytt till en gammal men på alla mina mobiler är det något fel så jag tänkte besöka the phone house för att kolla om de har något bra erbjudande på någon mobil.

Sen ska jag hem och tvätta och ta det lugnt bara. Gud så skönt det är att vara ledig idag =) Känns som om att det var ett tag sen nu med allt jobb och grejer. Imorgon blir det skola igen och fredag jobb så idag njuter jag.

Kul förresten att det fortfarande var besökare på bloggen trots uppehållet på några dagar. Ska försöka skriva lite fler inlägg framöver!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0