"Nedsläckt" mjölkpaket

Nästa lördag den 28:e mars mellan 20.30-21.30 kommer miljontals människor släcka ljuset i en manifestation för klimatet. Världen förenas i en enkel handling genom att släcka ljuset under en timme. För att stödja WWF har Arla nu tagit fram ett "nedsläckt" mjölkpaket som kommer att säljas i butiker runt om i landet med början redan torsdagen den 19 mars.
WWF och Arla vill nu uppmuntra alla att delta.



Man kanske ska gå till mataffären idag och kolla om det "nedsläckta" mjölkpaketet har kommit in. Isåfall blir det ett köp!
Nu har jag precis ätit lunch och tar en liten paus från pluggandet (som faktiskt går ganska bra nu) men ska snart börja igen tänkte jag. Bättre att bli klar tidigare så kan jag ha morgondagen ledig =) Verkar som att jag kan nå det målet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0