Monday morning

Godmorgon! Måndag idag igen, helgerna går alldeles för fort. Igårkväll träffade jag C och vi kollade på filmen Nyckeln till friheten (eller nåt sånt). Riktigt bra film, fin, sorglig, hemsk, you name it! Vi glömde ju såklart att ta med filmen nu på morgonen och eftersom jag slutar tolv idag så lånade jag C´s nycklar så kan jag lämna tillbaka den sen efter skolan.
Han slutar klockan fem så jag tyckte det var ganska snällt,haha. Slipper han springa fram och tillbaka.

Tråkigt väder idag (som vanligt) och jag vaknade upp med jordens huvudvärk. Skön start? nej inte särskilt.
Nu ska jag borsta tänderna innan jag drar iväg till skolan för föreläsning.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: jaha okej okej , vad gjorde du istället då?

jotack det är bara bra lite trött bara. hur är det själv?

2009-03-30 @ 12:33:41
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0