Lördagskvällen

Myskväll idag igen..känns lite tråkigt men egentligen ska man väl njuta. Nästa helg får det dock bli party känner jag.
Min bästa vän är bortrest i helgen och jag känner mig ändå lite för seg för att kontakta massa andra och se vad de har för sig.
Nej, det får helt enkelt bli till att äta god middag (som lagas nu), melodifestivalfinal och godis. Inte helt fel det heller!
Om melodifestivalen inte är nå bra så har jag två filmer jag kan kolla på. Jag överlever nog lördagskvällen också med andra ord!

Städat har jag gjort idag också, duktiga jag =) haha. Imorgon ska jag kolla med pappa om han vill spela badminton, fast han ska på fest idag så det är ju tveksamt ;). Annars går jag nog och simmar. Har varit himla dålig på att röra mig på sistone..skärpning!

Update: Det var ju inte alls final ikväll, vart har jag fått det ifrån? Inte alls lika kul med andra chansen ju eftersom det bara är skit, sorry. Jag som inte ens brukar titta på detta...hmm..får nog bli film istället. Ska ge det en chans först bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0