Ibland är det kul att komma hem



Glad jag blev när jag kom hem idag förresten. Hade fått mitt presentkort från gratismakeup.
Har typ fått poäng endast genom att logga in varje dag, har väl tagit sin tid men hur kul är det inte att klicka in på en sida varje dag och sedan tillslut få ett presenkort på 150:-...Kul tycker jag! =)

Vill ni också bli medlemmar så kan ni klicka här!

Har precis ätit pannkakor till middag. Emma pratade om att hon var sugen på det idag så tack för tipset!
Riktigt mumsigt blev det och jag hade både hallon, sylt och glass. Dock inte alla på samma gång men det var smaskigt.

Ska kolla om min kära pojkvän kan ses ikväll...annars blir det myskväll hemma med Grey´s Anatomy och sen lite mer plugg kanske.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Bra att du skrev om det så jag också kommer ihåg att logga in i bland ;)

2009-03-18 @ 22:23:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0