Föreläsning med tyrannen?

Godmorgon på er! Sovit gott? Det har jag för jag hörde inte ens första ringning och när jag sedan vaknade till lite låg mobilen på golvet...hmm.
Idag har jag skola mellan 9-12, en föreläsning med en lärare som jag har hört ska vara värsta tyrannen mot sina elever. Underkände mer än halva klassen, fick en tjej att gråta och skäller ut grupper för deras texter på lektioner är bara några grejer jag har hört...verkar ju vara en pedagogisk människa.

Nu har jag precis druckit mitt dagliga chaité och till det gjorde jag idag rostade mackor med marmelad och ost, mums!
Ska ta och borsta tänderna och sen börja dra mig mot skolan..man vill ju inte komma försent. Då kanske man får en utskällning framför alla hundra människor i föreläsningssalen,hihi.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

mmm jag har verkligen världens sötaste pojkvän :D hihi

2009-03-05 @ 11:55:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0