Det blev ingen lugn hemmakväll

Det blev aldrig någon lugn hemmakväll igår. Vid tio ringde min pojkvän och frågade ifall vi inte kunde åka in till stan istället så det gjorde vi. Drog till söder där vi mötte upp en av hans kompisar. Var en stund på Högbergs men där var det så proppfullt med folk så då gick vi till Tiffanys. Pojken min sa världens finaste saker till mig så jag var lycklig, tycker om dig så mycket!

Efter att Tiffanys stängde mötte vi upp hans kompisar från inflyttningsfesten förra helgen. Var skoj att träffa de igen. De är så himla trevliga allihopa. Vi kände oss inte redo att åka hem dock så vi gick in på ett annat ställe som hade öppet till tre men åkte väl hem strax innan det.
Nu är jag hemma men ska snart åka tillbaka till C. Vi ska kolla film och mysa ikväll!
Har jag sagt att jag är lycklig?! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är så glad för din skull systra mi! ;)

2009-03-08 @ 19:25:45
Postat av: a n n a

är så glad för din skull systra mi! ;)

2009-03-08 @ 19:26:39
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: hehe nej det är den ju inte :)

Snygga bikinisar också:)

2009-03-09 @ 19:12:21
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0