Caution



Caution med Bounce var det jag var på ikväll med familjen + Camilla. Helt grym föreställning med mycket show och häftiga effekter. Den här gången var det mest show och mindre dans om man kan säga det. Dans är det ju såklart hela tiden men jag tror de satsade mer på showen denna gång.
Publiken fick medverka och det var ju inga sittplatser utan vi slussades runt i rummet allteftersom. Låter kanske krångligt men man fattade vart man skulle om man säger så.
Vill inte avslöja för mycket om det är fler som ska gå men måste ju få skryta lite med att jag fick en kram av en i gruppen. Det ingick i ett nummer de gjorde tydligen som speglade lite på kärlek.
Jag fick en kram och sen skulle jag skicka vidare till en annan och på så sätt kramades massa människor samtidigt.

Efter showen gick vi och åt på en vietnamesisk restaurang och maten var jättegod. Nu är jag hemma men ska strax åka hem till C för lite myskväll förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-22 @ 15:59:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emma

ja, det var så det blev för mig också. Men nu har jag bestämt mig för att ta tag i det och verkligen sätta igång och plugga. Det tar ju ett par år liksom :S



Kvällen blev superbra! :)

Vad har du själv ägnat dig åt i helgen?

2009-03-22 @ 20:28:56
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0