Onsdag 17:e juni 2009

Suck! Internet funkade inte igår på hela dagen och kvällen men nu verkar det funka igen. Hoppas det håller lite längre denna gång. Den här veckan är jag ju ledig och sugen på att blogga om dagarna =) Känns lite segt att vara ledig när ingen annan är det men nästa vecka jobbar jag och då vet jag att jag kommer sakna dessa dagar så jag försöker njuta så gott det går.



Köpte med mig lite vattenmelon hem idag som jag ska smaska på lite senare- årets första är det!
Idag lämnade jag och C hans katt på Djurkliniken och nu klockan två ska jag hämta hem henne igen. Hon har kastrerats och blivit märkt i öronen. Tratt kommer hon få ha i en vecka också, stackarn, undrar vad hon tycker om det?!
Tar nog och stannar en stund hemma hos C när jag har lämnat henne så att jag får se hur hon mår. Tar med mig boken jag läser så är jag sysselsatt ett tag.


Låt den rätta komma in- boken jag läser för tillfället. Är redan spännande och jag har endast kommit 50 sidor fram så den kan jag nog genast rekommendera er som har funderat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0