Nothing else I can say


Lady Gaga- Eh eh, nothing else I can say

Godmorgon på er! Skjutsade C till jobbet imorse och lämnade sedan bilen hos pappa för idag åker han och mamma upp till Dalarna för att fira midsommar. Mina planer för midsommar är grillning med C, hans pappa och hans tjej. Blir nog mys fast igårkväll hade C feber så vi får väl se hur han mår.

Hämtade katten igår iaf och med tratten på (ni kan få se bilder efter helgen för nu ville mamma ha kameran) dunkade hon i stolar, fönster och allt möjligt hemma och blev livrädd av detta. Ett tag trodde jag att hon skulle riva hela lägenheten men när jag la henne på min mage så blev hon lugn iaf.
Ska titta till henne lite senare idag också.

Just nu håller jag på och tvättar mina sofföverdrag som var skitiga..vita är de dessutom.
Blir lugnt idag och först nu börjar jag känna mig lite uttråkad, de har dagarna har ändå gått ganska fort men nu börjar tristessen inta sig i min hjärna. Får lägga mig och läsa min bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0