cause I had a bad day

Märklig känsla jag har i kroppen idag, samtidigt som jag för en stund sen var ganska uppåt blev jag helt plötsligt längst ner. Alla har vi sådana dagar och jag är glad att de inte överlappar de positiva dagarna.

Why should I bother to explain when you don´t wanna listen

Hela Sverige behöver inte veta en av anledningar till att jag idag känner mig lite sämre än andra dagar så det tänker jag inte skriva här. Det är det här som är tråkigt med internet, vissa saker vill man dela med sig av men när man känner att man ibland behöver skriva ner vissa saker så kan man inte det för att "fel" ögon kan se det. Eller att man helt enkelt inte vill att alla ska kunna ta del av det.

By the way, filmen var bra igår!

Kommentarer
Postat av: V

SAKNAR DIG HJÄRTAT!

2009-06-08 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0