Härliga sommar

Inte blivit någon uppdatering på ett par dagar nu men nu har jag en stund över. Är just nu hemma hos mig och tvättar, läser bloggar och myser med kaninerna. Idag var jag och killen min i Farsta C och shoppade, eller ja, iaf jag gjorde det. Ett par gympaskor från stadium och sen "muddar" till mina handsfree hörlurar, har nämligen tappat en.

Jag njuter av ledigheten med C nu. Shopping och mys på dagarna och sedan mysiga kvällar på söder och filmtittande hemma i soffan. Nästa vecka drar vi kanske på kryssning till Riga om det finns några platser kvar, annars hittar vi på annat.
Jag älskar sommaren!

Syrran var här igår och jag fick då massa bilder från släkthelgen uppe på landet och från pappas 60 års dag så här kommer lite bilder från landet:

Christoffer, jag (med konstig min) och Jakob

Vid middagsbordet

Viggo med sin pappa Markus

Jag äter vattenmelon

Sötnosen Viggo

Vackert!

Nu blir det middag, korvstroganoff med ris och sen åker jag till C för lite myskväll.
Ha det fint och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0