Fredag 3:e juli

Hej på er! Hur är läget?
Med mig är det bra men blev himla trött nu helt plötsligt. Tycker att jag börjar vänja mig mer och mer att öppna förskolan (6.30) varannan dag men det är ju fortfarande jobbigt att kliva upp så tidigt. Speciellt roligt att vara så tidigt på jobbet när första barnet kom halv åtta imorse. Aja, satt och läste ut Låt den rätta komma in så nu kan jag börja på en ny bok :)

Är seg som sagt så ikväll blir det till att stanna hemma. Mysa med Lucas i soffan och äta lite choklad...låter som en bra kväll för mig idag!

Imorgon ska jag iväg och kolla fotboll hela dagen och hoppas därför på fint väder. Pripps Cup heter det och en del av mina killkompisar spelar. Det är flera lag men mellan matcherna får spelarna alltså dricka öl, därav namnet, och i slutet av dagen brukar matcherna vara ren underhållning...målvakter som kastar sig åt helt fel håll osv ;) Blir skoj!

Nu ska jag se om det är nåt kul på tv, annars får det väl bli lite bloggläsande och strökolla på tv.
ha det bäst!

Här kommer lite fler bilder från landet förra helgen...



Syrran skär upp vattenmelon...som för övrigt var grymt god!

Christoffer och Jakob plockar upp sten som har kommit in med isen...

Markus, Anton och Rebecka

Markus, jag och Marit. Vi har varje år tävlingar och denna gick ut på att springa fram till stolen, äta upp kinderäggchokladen och bygga ihop grejen som ligger i. Denna tävling vann mitt lag :)

Erika, Jakob, Martin och jag. Här skulle vi bygga så högt torn av marschmallows och spaghetti som möjligt.
Denna gång gick det inte lika bra för mitt lag....haha

Viggo och Nisse på stranden

Kommentarer
Postat av: emma

Hej du. Nu var det länge sen :)

Jag hade det bra på landet, en bra midsommar och har haft det bra hittills efteråt också :) Hur har det varit för din del? Ser massa fina bilder som tyder på positivt iaf :)

2009-07-03 @ 21:31:52
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: ♥ Marlene

Åh vad gott med vattenmelon! :D

2009-07-06 @ 16:29:40
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0