Ute i gröngräset

Igårkväll var jag och Camilla ute med kaninerna igen. Så fort vi hade satt oss kom det fram två ungar och ville klappa. Vi tyckte det var okej men när de sedan försökte trycka ned och tvinga in maskrosblad i munnen på de fick vi be dem att gå. Konstigt att inte mamman reagerade mer då vi sa till barnen ett antal gånger...

Lucas trivs ute i gröngräset...

...så även Lolita. Vilken tjockis hon ser ut som på denna bild :)

Solen skiner idag med och jag jublar. Man ska verkligen se till att njuta dessa dagar. Trots att jag har ett väldigt bra jobb (förskola) och kan vara ute större delen av dagen så vore det ju ändå skönast att vara ledig och kunna gå till stranden en sådan här dag! Ska smörja in näsan lite nu och sen hoppa i mina shorts och åka till jobbet.

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0