TGIF


Sitter och mumsar på lite jordgubbar i mjölk

Hej! Fredag idag men känns ingen skillnad när man är ledig för då är det fredag/lördag hela veckan :)
Nu har jag en vecka kvar på ledigheten och sen jobbar jag v.33 hos Camilla. Efter det blir det ytterligare en och en halv vecka ledigt innan skolan börjar.

På ett sätt vill man ju såklart ha kvar (inte för att det ha varit så mycket sånt) det fina vädret med värme och sol men lite längtar jag ändå till att allt, vardagen, ska sätta igång igen. Det lär jag ju ångra att jag har sagt sen men inför skolstarten känns det riktigt bra då kursen jag ska läsa verkar väldigt spännande och intressant.
"Att möta barn och unga i svåra livssituationer" heter den...böckerna handlar om hur man t.ex. kan finnas som stöd för barn i sorg. Har faktiskt redan börjat tjuvkika i en av dem och bara det säger ju allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-07-31 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0