Pripps Cup

Godmorgon! Uppe med tuppen idag, vaknade vid kvart i sju och blev arg på mig själv. Kände att förkylningen som har varit på G har spridit sig i kroppen och även halsen ömmade lite. Försökte somna om men eftersom det var varmt och att jag inte har några persienner i sovrummet så var det omöjligt.

Läste en bit ur Snälla pappa, nej som jag har lånat av C men steg sedan upp och tog en dusch istället.
Nu är frukosten uppäten och jag ska snart börja fixa till mig och packa ner lite grejer som jag ska ha med mig idag. Kameran följer med så förhoppningsvis får ni se lite bilder från dagen sen.
Pripps Cup here I come!


...dina färger var blå...

Kommentarer
Postat av: emma

Skönt att kunna sprida ut semestern lite grann. Jag ska nog ta semester i vinter, när man VERKLIGEN vill komma bort liksom :) Ska bli skönt. Vart vet jag inte ännu, men jag hoppas på Thailand eller Kina :)



Allt är bra med lilla D. Hon njuter lika mycket som jag av sommaren, helt underbart! Hon har badat och sprungit naken mestadels av denna vecka, och jag håller tummarna lite för blöjfritt i höst :P

2009-07-05 @ 14:51:43
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0