Pappa 60 år

Igår blev det inget bloggande för när jag kom hem från jobbet möttes jag av syrran som kom på måndagskvällen och sov hos mig och så gjorde vi i ordning oss.
Pappa fyllde nämligen 60 år igår och han trodde att jag, han och mamma skulle ut och äta men blev även överraskad av Anna och deras två närmaste kompisar.
Vi började med en drink på Pontus by the sea vid skeppsbron och tog sedan båten över till fjäderholmarna där vi skulle äta på en fiskrestaurang.

Av mig och Anna fick pappa ett prova-på-dyk för två personer.

Glatt överraskad när Tullan (smeknamn) och Kent kom dit =)

Tullan och syster min

Mamma och Kent på fiskrestaurangen

Det blev en lyckad kväll med grymt god mat. När vi satt på Pontus by the sea öste regnet ned men slutade sedan när vi åkte över med båten till Fjäderholmarna. Sedan lyste solen hela kvällen!

STORT grattis igen till dig bästa pappa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ser toppen ut! Grattis till pappan! ^^



Här regnar det konstant nu denna veckan. inomhusväder. Fast just idag passar det mig bra. Jag håller på att bli förkyld så det värker både i huvudet och halsen och bihålorna. :oP



2009-07-09 @ 16:07:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0