I have no voice

Hej!
Pripps Cup igår var hur mysigt som helst. Jossis kompis med två barn kom dit och Alice 1, 2 år var ju hur charmig som helst alltså, vilken gullunge! Killkompisarnas lag kom tyvärr inte så långt i år men skoj hade vi iaf till slutet då en person självklart var tvungen att förstöra...inget mer om det nu.

C var med igår också och det var kul att få "visa upp" honom lite och faktiskt vara ett par tillsammans med mina vänner.
När vi sedan kom hem till C vid sex-tiden igårkväll dröjde det inte länge innan jag knappt hade någon röst kvar.
Sitter just nu hemma med halsont och rösten är så ansträngd så att det känns som att man borde hålla käften i flera dagar nu. Tyvärr går ju inte det då jag imorgon öppnar på dagis (förskolan) och ska ha en vikarie med mig fram till lunch.
Tjejen jag annars jobbar med är och fixar pass och grejer och har alltså inte möjlighet att öppna så det är bara till att pallra sig dit imorgon vid halv sju- Like it or not!

Ikväll ska iaf pojken min och jag kolla på Seven pounds med Will Smith. Vi har velat se den länge så det blir mys + att kollar man på film så slipper man ju prata - eller hur?! :)


Kommentarer
Postat av: Jasse

Åh, den filmen är så himla bra!

2009-07-06 @ 13:49:59
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: jasse

Va synd!

Åh, tack så mycket! =)

2009-07-06 @ 16:35:15
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har också velat se den filmen hur länge som helst men det har ännu inte blivit av.

Hoppas ni får en mysig kväll!

2009-07-06 @ 17:24:19
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0