Hur jag fick dig att älska mig

Hej! Jobbet idag gick bra och ganska fort. Tog däremot upp en unge som hade diarré (ursäkta) i famnen och satte honom sedan i mitt knä (det var då jag kände lukten) och sen visade det sig att bajset även hamnat på min kjol...uäck! Tur att jag hade en annan kjol i väskan som jag hade på mig när jag åkte till C igår.
Ja, då har ni fått veta det också..kändes ganska viktigt att berätta detta! ;)

Nu är det bara en jobbdag kvar och sedan har jag semester i tre veckor innan jag ska jobba en vecka till. Wihoo vad det ska bli skönt med lite ledigt nu.

Har inte så mycket mer att skriva så istället kan ni ju lyssna på den underbara låten nedan:


Kent- Hur jag fick dig att älska mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0