Härliga helg

Vilken underbart mysig helg jag har haft med vänner och pojkvännen. I fredags var jag som sagt på tjejmiddag med några från gymnasiet och tre andra underbaringar. Vi samlades vid hammarby sjöstad och intog lite förrätt (ost, kex, frukter osv) och lite drinkar. Sedan gick vi ner till hamnen och åt på restaurang, kommer dock inte ihåg vad den hette.
Mysigt var det men då jag gått runt med hosta och lite feber i veckan bestämde jag mig för att dra hem efter middagen.

Lördagen spenderades med pojken min. Vi tog en sväng till Farsta C för lite shopping och sen åt vi god middag hemma hos C, pasta carbonara is the shit ;)
Vi bestämde oss sedan för att åka in till söder för ett glas vin/öl and so we did. Mysigt att komma ut och kolla på lite folk och när vi satt där kom även C´s morbror fram och hälsade.

Idag sov vi länge och nu har jag varit hemma ett tag med två kaniner skuttandes runt fötterna. Är nämligen kaninvakt åt Lolita nu när Camilla och Jossi åkt till Tunisien. Inte alls avundsjuk! :(


Lolita och Lucas för ett par månader sen...

Ikväll blir det nog film med C och jag åker nog hem till honom så att jag får närmare till jobbet imorgon ;)
Han har semester så för honom blir det nog en lång sovmorgon. Inte alls avundsjuk, igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0