Fler bilder från pappas 60-års dag

Hej på er! Lördag idag och nu ska Lolita (Camillas kanin) bara vara hos mig i 1 dag till. Nästa vecka blir det eventuellt Dalarna då vi kunde låna C´s pappas bil. Känns lite läskigt att låna den men det ska ju gå bra.
Dagarna rullar på och jag har fortfarande inte så mycket att skriva om så jag lägger in lite fler bilder från pappas 60-års dag istället.

Mamma och pappa som verkar förväntansfull ingör presenten :)

Från båten såg vi en häftig fontän

Pappa och syster min

Konstig men ändå lite rolig bild på mig

Framme vid restaurangen

Till förrätt åt vi världens godaste skagen toast

Födelsedagsbarnet och syrran på restaurangen

Jag och syrran

Min fina mamma och jag

Stockholm by night - På väg hem med båten

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad denna lördagskväll bjuder på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0