You´re on my heart just like a tattoo

Idag har jag jobbat och ska fortsätta med det veckan ut. Jag och Madeleine som jag jobbar med ska göra utflykter med en grupp på 11 barn varje dag och idag åkte vi till Naturhistoriska riksmuséet. Barnen hade riktigt kul och till en början var vi fröknar lite stressade av att hålla reda på alla barn men det lugnade ner sig och vi kunde njuta av dagen.
Lilla S var så trött på vägen hem så han somnade i min famn på t-banan..gullunge.
Nu sitter jag hemma och tänker återigen på choklad,hahah..att det alltid ska vara sådär när man inte får äta det. Istället har jag nu plockat fram en kiwi och en clementin så jag ska väl ta och äta upp de nu och hoppas på att hjärnan blir nöjd för tillfället då :)haha


Tattoo- Jordin sparks

By the way, jag älskar Jordins nya låt tattoo. Himla fin röst hon har..ge mig!

Kommentarer
Postat av: Cattis

är du förskolelärare eller något liknande?

2009-01-08 @ 19:19:24
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: okej vad roligt :)

jag pluggar på barn & fritids programmet, har ett år kvar sen blir det att plugga vidare till förskolelärare.

men är det svårt att jobba extra på kvällar och lov?

2009-01-08 @ 19:40:21
Postat av: Cattis

SV: okej vad roligt.

jag går andra året på barn och fritids programmet så tänkte plugga vidare sen till förskolelärare. Men är det svårt att få jobba kvällar och lediga dagar som timvikarie?

2009-01-08 @ 19:41:41
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: Okejokej, vad roligt :)

nej jag har inge extra jobb tyvärr, eftersom dom har slutat att lägga in folk utan utbildning :/

2009-01-09 @ 19:35:22
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0