Vissa dagar har jag helt enkelt inte tid...

...för bloggen alltså. Jag tycker det är kul att skriva och ännu roligare när man får kommentarer på det man skriver men samtidigt så har jag ju ett liv utanför det och prioriterar hellre det,haha.
Nu är jag och C officiellt tillsammans så nu har jag alltså pojkvän. Känns skönt måste jag säga. När man har kommit över den här första fasen och nu bara kan vara.

Hur som helst så har det varit fullt upp. Igår var jag på praktiken några timmar och efter det åkte jag till Farsta. Shoppade lite grann som jag kan visa imorgon. På kvällen åkte jag till C där jag även sov. Idag praktik igen och sedan efter det träffade jag Camilla och vi åkte hem till henne. Gjorde varma mackor med oboy till middag (tappa 5 kilo, javisst!) och spelade wii. Först mario cart och sedan monopol. Kulans var det iaf! Vid åtta drog jag mig hemåt, släppte ut Lucas och nu har jag precis läst klart alla blogginlägg på bloggkoll. Nu blir det nog sängen tror jag. Imorgon är det heldag i skolan med redovisning så då vill man ju vara pigg.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0