TGIF

Länge sedan jag längtade efter helg så mkt. Var väl inte så jobbigt idag på jobbet men ändå skönt att det är helg efter en fullspäckad vecka med jobb och skola. Oj så glad jag kommer bli när pengarna trillar in på kontot nästa månad.
Kvällen har spenderats med min bästa vän. Vi drack lite vin och åt kex med ost. Har ju inte träffats på en vecka pga av sjukdom så det var kul att ses igen. Hon är och förblir den bästa! Camilla alltså.

Fick även reda på en glad nyhet idag. Stort grattis till dig gumman. Kan tyvärr inte avslöja än vad det är då det är en hemlis men ni får veta det sen...

Ska nog försöka få min kanin att hoppa in i buren och sen bege mig mot sängen. Ser framemot en lång och skön sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0