Pills


Äppelcidervinäger, krom och Omega- 3

Det här är alltså tabletterna jag knaprar i mig varje dag ;) haha
Tänkte att jag kunde berätta lite om tabletterna och sedan berättar jag om de funkar.

Äppelcidervinäger:
  • Verkar sänkande av det farliga kolestorolet.
  • Gynnar matsmältningen och förbränningen.
  • Förutsättningarna för att gå ner i vikt ökar.
  • Bättre hy
  • Med mera...
Krom:
  • Hjälper till att minska suget efter socker.
Omega- 3
  • Sänkning av blodfetter och blodtryck och minskad risk för hjärt och kärlsjukdomar.
  • Serotoninhalten i hjärnan ökar och lindrar depressioner.
  • Bekämpar inflammationer i hjärnans celler och blodkärl.
  • Med mera...
Jag har bara ätit dessa i en vecka nu men visst, kanske att sötsuget har blivit lite mindre och att jag har känt mig lite piggare än normalt. Har sovit dåligt på nätterna (inte pga av tabletterna) men ändå orkat jobba utan problem.
Sedan finns det ju lite saker som dessa tabletter gör som är lite svårt att kontrollera. Jag köpte de är på ö.b när jag var i skärholmen och de kostade ca 20-25 kronor styck så det var ju helt okej.
Får se om jag köper nya sen men jag fortsätter tills de är slut iaf.

Har ni prövat någon av dessa? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0