One step at a time

Känns som att jag har varit igång sen jag vaknade imorse (klockan 11 visserligen). Har städat lägenheten, tvättat och plockat undan allt som har med jul att göra. Förutom den fina blomman jag fick av C då :)
Sitter och lyssnar på denna låt för tillfället:

One step at a time- Jordin Sparks

Rätt skön låt tycker jag men jag gillar ju henne också. Himla bra röst.
Ikväll blir det lugnt. Är rätt seg idag och det blev ingen middag med tjejerna som det var tänkt.
Camilla har ju som sagt influensan (tror iaf att jag skrev det förut) så hon ligger hemma och är däckad men när hon sedan blir frisk får vi nog ta en utekväll snart igen. Var ett tag sen vi hade en Camelin kväll,haha.
De brukar oftast inte bli misslyckade som de senaste partykvällarna har varit tyvärr.

Här är en gammal bild på oss två. Tror att vi är 18 år ungefär och på den tiden gillade vi glitter i ansiktet. Nu är jag lite mer för ögonskuggor istället,haha. Härliga tider det där. Bli frisk snart gumman!

Kommentarer
Postat av: susan

fin bild!

2009-01-18 @ 20:13:41
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0