Mysig kväll på söder

Skrev igår att jag skulle vara hemma på kvällen men sen pratade jag med C och han ville ta en öl på söder så jag åkte in och mötte honom där. Vi hade en jättemysig kväll tillsammans. Först var vi och tog ett glas på Tiffanys på götgatsbacken och sedan gick vi en stund till Fenix. Blev ingen sen kväll men det var trevligt att bara komma ut lite.
Kolla på människor, prata och ha det trevligt.
Har varit jätterädd att jag ska få influensan eftersom i princip alla har drabbats av det på jobbet men än så länge har jag klarat mig och sympton för det brukar komma ganska snabbt så förhoppsningsvis har jag klarat mig.
Dock hade jag lite ont i huvudet idag och känner mig allmänt seg men det kan vara en förkylning på g kanske.

Kom hem för någon timme sen från C. Lucas behöver ju mat och måste få komma ut och springa lite. Man har ett stort ansvar bara när det gäller djur. Vissa gånger kan jag sakna att bara behöva bry mig om mig själv men han är alldeles för gullig för att jag ska ångra honom :) hihi. Vilken tönt jag låter som nu men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0